kontaktujte nás:

+420 224-25-00-25

Jazyk:

Přednosti hotelu

  • BOHATÁ SNÍDANĚ

    BOHATÁ SNÍDANĚ

    Začněte nový den naší skvělou snídaní a vychutnejte si čerstvou kávu, domácí koláč a mnoho dalších specialit každý den od 7 do 10 hod.

     

  • PŘÁTELSKÝ PERSONÁL

    PŘÁTELSKÝ PERSONÁL

    V případě jakéhokoli dotazu či přání neváhejte a obraťte se na náš personál.

    Každý člen našeho týmu Vám bude nápomocen.

  • METREM V CENTRU ZA 3 MINUTY

    METREM V CENTRU ZA 3 MINUTY

    Do historického centra se dostanete přímým spojením.

    Václavské nám. – 3 minuty  Staroměstské nám. - 6 minut

  • KLIDNÁ REZIDENČNÍ ČTVRŤ

    KLIDNÁ REZIDENČNÍ ČTVRŤ

    Hotel je umístěn v klidné ulici s minimálním dopravním zatížením. Můžete si proto dopřát klidný spánek s otevřenými okny.   

     

Garance nejnižší ceny!

Garance nejnižší ceny! Hotel Louren ★★★★ PrahaPokud rezervujete svůj pobyt prostřednictvím našich oficiálních webových stránek Hotelu Louren Praha www.louren.cz, garantujeme Vám nejnižší možnou cenu za rezervaci pobytu. Jestliže najdete na internetu nižší sazbu se stejnými rezervačními podmínkami, které jsou vždy součástí všeobecných podmínek daného distributora, informujte nás, my situaci prověříme a nabídneme Vám stejnou sazbu.

Chráníme naši obchodní značku!

Proto ubytování nejrychleji a především nejlevněji zarezervujete právě přes náš oficiální web Hotelu Louren Praha.

Jak si zajistit NEJNIŽŠÍ CENU pobytu?

  • Zarezervujte si pokoj ve Vámi požadovaném termínu prostřednictvím oficiální stránky našeho hotelu Louren Praha.
  • Pokud do 24 hodin od vytvoření rezervace naleznete nižší sazbu, se stejnými obchodními podmínkami jako má naše "sazba" resp. nabídka, pouze pokud však hledáte více než 48 hodin před příjezdem do našeho hotelu.
  • Reklamaci je nezbytné podat nejpozději do 24 hodin od provedení původní rezervace přes oficiální web Hotelu Louren Praha a to nejpozději 48 hodin před Vaším příjezdem, abychom reklamaci mohli zpracovat a zajistit pro Vás tak nejlepší cenu.
  • Reklamaci musíte poslat e-mailem na: reservations@louren.cz a musí obsahovat odkaz na webovou stránku, která nabízí levnější cenu společně se snímkem obrazovky, tak aby byla vidět cena nabídky.
  • Pozor porovnávaná cena musí mít zcela totožné obchodní podmínky! (typ pokoj, rezervační datum, rozsah služeb,...)
  • Porovnávaná cena taktéž musí být z relevantního a ověřeného zdroje, se kterým má náš hotel podepsanou smlouvu o distribuci našich služeb.
  • Zavazujeme se zpracovat reklamaci do 48 hodin, jak je uvedeno výše.
  • Pakliže bude Váš nárok na nižší cenu uznán na základě porovnání konkurenční nabídky a především obchodních podmínek, zavazujeme se zrušit předchozí nabídku za vyšší cenu a bude Vám zasláno potvrzení o nové rezervaci za uznanou nižší cenu.
  • Pakliže bude reklamace zamítnuta, obdržíte e-mail informující o důvodu zamítnutí. Berte prosím na vědomí, že v tomto případě Vaše původní rezervace zůstává i nadále platná.
  • Důležitým faktorem pro porovnání nabídky je i jednotná cena uváděná v Eurech. Nebere se však ohled na rozdílné částky z důvodu kurzových rozdílů či způsobu zaokrouhlení celkové částky.

Záruka garance nejnižší ceny neplatí pro následující případy:

  • Sazby, které nejsou veřejné (firemní, nebo skupinové sazby).
  • Zvýhodněné sazby nabízené pouze členům určitých skupin či jednotlivcům, kteří splňují kritéria pro poskytnutí těchto zvýhodněných sazeb.
  • Sazby zveřejněné na slevových a aukčních portálech či webových stránkáchBalíčky obsahující mimo jiné pokoj, nebo balíčky jejichž podstatou je sazba založená na rozdílné délce pobytu.